Schema

 Gå direkt till bokningssidan för Zoloz. På bokningssidan kan du boka klasser och kurser. Vill du köpa ett klippkort eller terminskort mailar du pia@zoloz.se så sätter jag igång ett kort åt dig och skickar faktura på det. Utöver grundschemat erbjuder vi fördjupande kurser, workshops, retreat, långklasser och gästlärare. För dig som planerar att yoga minst en gång i veckan är terminskortet det mest prisvärda. Vet du däremot med dig att du kommer vara borta mycket, eller att tiderna du kan komma är varierande så kan klippkortet vara din bästa vän. Nyfiken på kostnad? Kolla in våra priser

Måndag

  • 19.00-20.15 -Viryayoga med Pia. Passet motsvarar nivå 1 och virya rehab. Passar dig som vill yoga dynamiskt i ett lite lugnare tempo och för dig som är nybörjare.

Tisdag

  • 11.45-12.30 – Lunchyoga med Pia. Olika pass under olika perioder. Pass som passar de flesta, oftast dynamiska men ibland kan även lugnare pass komma in här.
  • 17.30-18.45 – Viryayoga med Pia, motsvarande nivå 2-3. Det här passet är ett dynamiskt hathapass som är lite mer intensivt och utmanande än måndagens pass. Öppet för alla och anpassningar ges. Tidigare yogavana kan vara en fördel.

Onsdag

  • 17.30-18.45 – Vinyasayoga med Sofia. Flödande yoga i takt med din andning. Lite klurigare pass för dig som vill stärka kroppen genom yoga. Alla är välkomna och anpassningar ges. Tidigare yogavana kan vara en fördel.
  • 19.00-20.30 – Yinyoga med Sofia. Det här är ett lugnare pass med positioner främst sittande och liggande på golvet som du håller under lite längre tid. En chans för sinnet att varva ner.

Torsdag

  • 19.15-20.45 – Kundaliniyoga med Anna. Ett kundaliniyogapass kan se väldigt olika ut, men innefattar kraftfulla fysiska övningar, andningsövningar, vila och meditation, ibland även mantran.

Fredag

  • 12.00-12.45 – Lunchyoga med Pia. Olika pass under olika perioder. Pass som passar de flesta, oftast dynamiska men ibland kan även lugnare pass komma in här.

Söndag

  • 18.00-19.30 – Restorative yoga. Varannan vecka möter du Pia, varannan vecka Sofia. På restorativeyogan fokuserar vi på återhämtning och du får vila bland bolster, filtar och block. Med stöd för kroppen i olika positioner får nervsystemet gå in i lugn- och roläge och du slappnar av på djupet.
%d bloggare gillar detta: